INFO@KEH.GR ·

ΨΗΦΙΑΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ

Oct 31st 2015 5:35pm

Το Κέντρο Επενδύσεων Ηρακλείου εξειδικεύεται σε συμβουλευτικές υπηρεσίες προς μικρομεσαίες επιχειρήσεις για την ολοκληρωμένη υποστήριξη εγκατάστασης ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ:

*Εγκατάσταση σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας.

*Καθοδήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της Ψηφιακής Υπογραφής.

*Εκπαίδευση του χρήστη για εκμάθηση του τρόπου έκδοσης Ψηφιακής Υπογραφής. 

*Πλήρη Υποστήριξη σε θέματα Ψηφιακής Υπογραφής.  

*Πενταετής ισχύς ψηφιακών πιστοποιητικών μέσω της αρχής πιστοποίησης Ελληνικού Δημοσίου (ΑΠΕΔ).  


Για την απόκτηση Ψηφιακής Υπογραφής μπορείτε να απευθυνθείτε στα:

Αναλαμβάνουμε ολοκληρωμένα την διαδικασία για την απόκτηση του απαραίτητου εξοπλισμού και της εγκατάστασης των Αναγνωρισμένων Πιστοποιητικών και λογισμικών προγραμμάτων (χωρίς ετήσιο κόστος ανανέωσης), ώστε να αποκτήσετε άμεσα τη δυνατότητα Ψηφιακής Υπογραφής. Δυνατότητα και για υποβολή προσφοράς σε Διαγωνισμό Δημοσίου.


Σκοπός μας είναι να γίνει εύκολη και άμεση η διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής για τον πελάτη, προκειμένου να είναι σε θέση να υπογράφει ψηφιακά οποιοδήποτε έγγραφο. 

Περισσότερες λεπτομέρειες για την Ψηφιακή Υπογραφή. 

Τι είναι τα USB TOKEN και τα Αναγνωρισμένα Πιστοποιητικά για Ψηφιακή Υπογραφή?

Επίσημος Συνεργάτης ADACOM S.A

Ενδεικτικό Πελατολόγιο


Βασικά Χαρακτηριστικά της Ψηφιακής Υπογραφής

Η Ψηφιακή Υπογραφή αποδεικνύει την γνησιότητα ενός ηλεκτρονικού εγγράφου, όπως θα συνέβαινε με την επικύρωση σε φυσική μορφή από μια Δημόσια Αρχή (πχ ΚΕΠ). Η Ψηφιακή Υπογραφή αποδεικνύει ότι ένα ηλεκτρονικό έγγραφο δημιουργήθηκε πράγματι από τον συντάκτη που το υπογράφει, χωρίς να έχει υποστεί αλλοίωση.

Η Ψηφιακή Υπογραφή στο Δημόσιο

Στον δημόσιο τομέα όλα τα έγγραφα και τα αρχεία, όπως πχ τα Φύλλα της Κυβερνήσεων (ΦΕΚ), είναι υπογεγραμμένα ψηφιακά (αυτόματα με την παραγωγή τους). Με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η αυθεντικότητα και η μη αλλοίωση του περιεχομένου των ηλεκτρονικών ΦΕΚ (ακεραιότητα των αρχείων). Να σημειωθεί ότι το Ψηφιακό Πιστοποιητικό του Εθνικού Τυπογραφείου (ισχύς 8/4/2013) είχε εκδοθεί από την συνεργαζόμενη εταιρεία ADACOM Qualified Certificate Service S.A, ως ο πλέον διακεκριμένος Παροχέας Υπηρεσιών Πιστοποίησης. 

Η Ψηφιακή Υπογραφή στις επιχειρήσεις

Από την 1/1/2014, βάσει του Νόμου 4155/2013, έχει γίνει υποχρεωτική η διενέργεια δημοσίων διαγωνισμών ηλεκτρονικά, μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας του Υπουργείου (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ - Εθνικό Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοσίων Συμβάσεων). Στην παρούσα φάση αφορά σε συμβάσεις προμηθειών και υπηρεσιών με προϋπολογισμό άνω των 60.000 ΕΥΡΩ. Βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή επιχειρήσεων στους ηλεκτρονικούς διαγωνισμούς, είναι οι χρήστες να έχουν τη δυνατότητα Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφων. Η ψηφιακή υπογραφή εγκαθίστανται με ειδικές διαδικασίες, με χρήση κατάλληλα διαμορφωμένου λογισμικού (software) και ειδικού υλικού υποδομών (hardware).  

Τι ενέργειες πρέπει να κάνει μια επιχείρηση για να αποκτήσει Ψηφιακή Υπογραφή?

Είναι σημαντικό οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις να προετοιμαστούν έγκαιρα για την απόκτηση ψηφιακής υπογραφής με αναγνωρισμένο πιστοποιητικό, όπως επίσης να εκπαιδευτούν σχετικά προκειμένου να μπορούν να συμμετέχουν επιτυχώς σε ηλεκτρονικούς δημόσιους διαγωνισμούς. Για να αποκτήσει κανείς την παραπάνω δυνατότητα είναι απαραίτητη καταρχήν η προμήθεια της κατάλληλης αξιόπιστης συσκευής (USB TOKEN). Σε αυτήν δημιουργούνται και αποθηκεύονται τα Αναγνωρισμένα Ψηφιακά Πιστοποιητικά, από διαπιστευμένο Πάροχο Πιστοποίησης για την έκδοσή τους. Στη συνέχεια γίνεται ασφαλής εγκατάσταση σε Ηλεκτρονικό Υπολογιστή του χρήστη. 

Παρεχόμενες Υπηρεσίες

Το γραφείο μας υποστηρίζει πλήρως τις διαδικασίες προκειμένου να αποκτηθεί ψηφιακή υπογραφή άμεσα, ορθά και να μπορεί επιτυχώς ο χρήστης να παράγει ηλεκτρονικά πιστοποιημένα έγγραφα. Μέσα σε λίγες ημέρες, και χωρίς να χρειαστεί καμμιά επικοινωνία ή επίσκεψη του πελάτη με δημόσιες αρχές (ΚΕΠ κτλ), παρέχουμε ολοκληρωμένα την δυνατότητα Ψηφιακής Υπογραφής. Οι παρεχόμενες Υπηρεσίες αφορούν σε όλη την Ελλάδα, στα ακόλουθα αναγκαία βήματα προκειμένου να μπορεί επιτυχώς να γίνει η εγκατάσταση Ψηφιακής Υπογραφής:

 1. Εξοπλισμός USB TOKEN.

 2. Αναγνωρισμένο Πιστοποιητικό και ασφαλή εγκατάσταση στο USB TOKEN.

 3. Εγκατάσταση και Παραμετροποίηση σε Υπολογιστή του χρήστη.  

Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν την ολοκληρωμένη υποστήριξη σε θέματα Ψηφιακής Υπογραφής για ένα έτος. Περιλαμβάνεται (χωρίς επιπλέον κόστος) Εκπαίδευση και Καθοδήγηση προκειμένου για τον κάτοχο της ψηφιακής υπογραφής.


Κάντε εγγραφή στο newsletter για Ενημέρωση Επιχορηγούμενων Προγραμμάτων.

Μητρώο Συνεργατών/ Φορέων

Πιστοποιημένο Μέλος σε