company logo

ΕΠΙΧΟΡΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Μέθοδος Πιστοποίησης κατά Πρότυπα ISO


▲ Μέθοδος που ακολουθείται για την Πιστοποίηση μιας Εταιρίας.

Η προσέγγιση για την αποτελεσματική ανάπτυξη Διαχειριστικών Συστημάτων αποτελείται από τα εξής βασικά μέρη:

✔ Αρχική διάγνωση, Αποτύπωση και Αξιολόγηση Υφιστάμενης Κατάστασης.

✔ Εντοπισμός των αποκλίσεων από τις απαιτήσεις του προτύπου.

✔ Σχεδιασμός και Ανάπτυξη των διαδικασιών του Συστήματος.

✔ Προετοιμασία Διαδικασιών, Οδηγιών Εργασίας και Λοιπών Εντύπων προς Εφαρμογή.

✔ Εκπαίδευση και καθοδήγηση του προσωπικού για την εφαρμογή των διαδικασιών.

✔ Συμβουλευτική υποστήριξη έως και την απόκτηση του πιστοποιητικού.

✔ Επιθεώρηση και Πιστοποίηση Συστήματος για 3 έτη.

Αναλύοντας περαιτέρω τη Μέθοδο που ακολουθείται, αυτή περιγράφεται στα παρακάτω επί μέρους στάδια:

1. Ορισμός των διεργασιών, διαδικασιών και πολιτικών του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας

Καθώς τα συστήματα Διαχείρισης Ποιότητας ISO όπως το 9001:2015 δεν παρέχουν συγκεκριμένη λίστα διαδικασιών, η επιχείρηση καθορίζει με τη βοήθεια του Συμβούλου την πλέον κατάλληλη δομή.

  • Εσωτερική εκπαίδευση
  • Αξιολόγηση επιδόσεων Διοίκησης & Προσωπικού
  • Ανάλυση Παραγωγικής Διαδικασίας – logistics
  • Outsourcing / Αναθέσεις διαδικασιών
  • Διαχείριση Πελατών
  • Διαχείριση Προμηθευτών
  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Διαχείριση Πληροφοριών
  • Διαχείριση Εξοπλισμού
  • Αναγνώριση & Διαχείριση Ρίσκου
  • Απαιτήσεις Φορέα Πιστοποίησης

2. Ανάθεση ρόλων και αρμοδιοτήτων για κάθε διαδικασία / πολιτική

Γίνεται ανάθεση των κατάλληλων ρόλων, διασφαλίζοντας την ορθή επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων με στόχο:

  • Συμμετοχή διοίκησης & εργαζομένων στη δημιουργία του Συστήματος
  • Εκπαίδευση συμμετεχόντων στους ρόλους & ευθύνες τους
  • Έλεγχο πάνω στις διαδικασίες (όχι στις λειτουργίες)
  • Παροχή τεκμηριωμένων πληροφοριών
  • Επιβεβαίωση ορθής λειτουργίας διαδικασιών

3. Αναγνώριση των κινδύνων και σχεδιασμός μέτρων αντιμετώπισης

Η αναγνώριση των κινδύνων επιτυγχάνεται μέσω παρακολούθησης και μέτρησης της απόδοσης διαδικασιών. Στη συνέχεια σχεδιάζονται μέτρα για αντιμετώπιση ή πρόληψη.

Η προληπτική δράση είναι κρίσιμο στοιχείο για τη διασφάλιση ποιότητας και απαιτεί εγκαίρως την αναγνώριση όλων των πιθανών κινδύνων.

4. Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας

Περιλαμβάνει τη δημιουργία της τεκμηρίωσης (Εγχειρίδιο, Διαδικασίες, Οδηγίες, Έντυπα), με τρόπο σαφή, απλό και πρακτικό.

  • Εγχειρίδιο Διαχείρισης Ποιότητας
  • Οδηγίες, Διαδικασίες & Πολιτικές
  • Επικαιροποίηση σχετικών εντύπων & εγγράφων

5. Εσωτερική Επιθεώρηση σύμφωνα με τις απαιτήσεις ISO

Περιλαμβάνει έλεγχο όλων των τομέων του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας:

  • Έλεγχο εφαρμογής Εγχειριδίου
  • Ορθή λειτουργία διαδικασιών & διεργασιών
  • Καταγραφή αποκλίσεων & ευκαιριών βελτίωσης

6. Υποστήριξη κατά τη διαδικασία Πιστοποίησης

Παρέχεται πλήρης υποστήριξη μέχρι την έκδοση του πιστοποιητικού από Διαπιστευμένο Φορέα. Περιλαμβάνει διορθωτικές ενέργειες και επίλυση ελλείψεων.

Σε περίπτωση παρατηρήσεων, αναλαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες διορθώσεις πριν τον έλεγχο.

7. Συνεχής υποστήριξη Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας

Μετά την επιτυχή πιστοποίηση συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τη λειτουργία του Συστήματος:

  • Παρακολούθηση ορθής λειτουργίας Συστήματος
  • Υποστήριξη σε Επιθεωρήσεις Επιτήρησης
  • Υποστήριξη σε Επιθεωρήσεις Επαναπιστοποίησης

Registry of Partners / Operators

partners

Certified Member in

member of